Metode inovative de a convinge clientii sa revina pe siteul tau

Recomandam cu tarie pentru clientii ce implementeaza campanii de promovare google sau facebook ads, sa apeleze si la remakerketing.

Remarketingul vă permite să afișați anunțuri unor persoane care au accesat în trecut site-ul sau au utilizat deja aplicația dvs. mobilă. Remarketingul dinamic duce totul la un alt nivel și vă permite să afișați vizitatorilor anunțuri pentru produse și servicii pe care le-au văzut pe site-ul dvs. Cu ajutorul mesajelor personalizate în funcție de segmente de public, remarketingul dinamic vă ajută să câștigați clienți potențiali și să generați vânzări prin atragerea vechilor vizitatori înapoi pe site pentru a finaliza ceea ce începuseră.

Mai multe motive pentru a utiliza remarketingul dinamic

Anunțuri care se adaptează produselor sau serviciilor dvs.: creați anunțuri dinamice pentru produsele sau serviciile dvs. în așa fel încât anunțurile să acopere întreaga ofertă.
Feeduri simple, dar eficiente: creați un feed simplu în format .csv, .tsv, .xls sau .xlsx. Motorul AdWords de recomandare de produse va extrage produse și servicii din feed determinând cea mai bună combinație de produse pentru fiecare anunț, în funcție de popularitate și de ce a accesat vizitatorul pe site-ul dvs.
Aspecte extrem de performante: AdWords prezice care este aspectul de anunț dinamic care are cele mai multe șanse de a da rezultate pentru persoana care va vedea anunțul sau pentru destinația de plasare și platforma unde va apărea.
Optimizarea sumei licitate în timp real: cu ajutorul sumei licitate CPC optimizate și a Instrumentului de optimizare a conversiilor, AdWords calculează suma licitată optimă pentru fiecare afișare.

Care sunt primii pasi pentru a incepe?

Feed de produse sau servicii
Se creeaza un feed ce să conțină toate produsele sau serviciile, precum și detaliile privind fiecare element (cod unic, preț, imagine și alte informații). Apoi, aceste detalii sunt extrase din feed și utilizate în anunțurile dinamice. Se încărca feedul în secțiunea „Date de afaceri” din arhiva comună, exceptând cazul în care sunteți comerciant cu amănuntul. Dacă vă ocupați de comerțul cu amănuntul, se încărca feedul de produse în Centrul pentru comercianți Google.